28 March 2012

Se cauta Brenciu!

Pai se cauta, din cate vad, mai rau ca ceapa verde primavara, sau ca Banica de Craciun.
Zeci de afise mi-au intoxicat ziua cu anuntul ca susnumitul Brenciu o sa mai tina inca un concert in afara de cele X programate, din cauza cererii mari...

Pentru mine nu cred ca exista ceva mai rau decat sa fii tintuit vreo doua ora( doar doua daca ai noroc!) intr-un scaun sa te uiti la Brenciu. Care e omul spectacol, rade, spune glume, rade tot el, interactioneaza cu publicul, canta si danseaza, transpira, oboseste, iar tropaie ca apucatul pe scena, alearga de colo colo...off, de la asa ceva iesi epuizat ca dupa o zi grea de munca.

Stiu pentru ca am avut privilegiul de a asista la un spectacol de prezentare Avon, la care a fost invitat de onoare ( totul a fost Brenciu, pana si rujurile si parfumurile, totul era numai el!)

Pe cuvant ca decat sa repet experienta, mai bine l-as asculta doua ore pe Florin Piersic povestind de-ale lui. Macar in mintea mea astfel sodomizata m-as consola cu spectacolele de teatru autentic pe care le-am vazut si care mi-au luminat adolescenta.

Dar Brenciu, oameni buni ???...

No comments: