08 June 2013

Tattoo - o poveste cu final neasteptat!

Am fost tentata de multe ori sa-mi fac un tatuaj. Doar ca nu suport acele. Si nici durerea. Si nici n-as fi stiut ce model sa-mi aleg. Si unde sa-l fac.

Adica e o chestie cu care te mutilezi pe viata, nu poti sa o faci pur si simplu din impuls. Nu te apuci sa-ti tatuezi un dragon pe gat daca vrei sa faci o cariera in business. N-am vazut nici un model pana acum care sa se asorteze cu o tinuta ofice.

Si nici nu-ti desenezi sarma ghimpata pe antebrat, pentru ca oricat de sexy ar fi fost asta la tinerete, nici pe Angelina n-o prea mai prinde de la o varsta.

In rest sunt milioane de modele si de idei.

Dar ideea principala e sa fie ceva cu semnificatie. Ceva care sa te reprezinte. Sa fie si mesaj si statement. Sa aiba legatura cu tine si cu viata ta. Cum e sau cum ai vrea sa fie.

Sunt multe lucruri de stabilit inainte.

Dar stand eu si gandindu-ma asa... daca ar fi sa indeplinesc toate conditiile astea, adica nici sa nu fie la vedere, sa fie si reprezentativ, sa aiba legatura si cu ceea ce am reusit sa fac in viata...

... ma, oameni buni, voi va dati seama ca ar trebui sa-mi tatuez o urma de picior pe fund??!

No comments: