05 March 2008

D'ale soferitelor (I)

Daca toate femeile nepricepute la volan ar fi amuzante, cred ca nu m-as simti atat de misogina. Dar majoritatea sunt agresive si autosuficiente.

Prima data in viata cand am mers cu un taximetru condus de o femeie am stat cu inima cat un purice. Nu neaparat pentru ca as avea vreo idee preconceputa despre soferite ( am o idee preconceputa, aproape o convingere despre taximetristi in general ), ci pentru ca era atat de nervoasa la volan incat de vreo trei ori am crezut ca se da jos la stop ca sa se bata! Va jur, mai ales ca avea multe kilograme peste greutatea ideala.

Cel mai tare m-a distrat cand, mergand pe Stefan cel Mare a inceput sa injure : fir-ar ai dracului de soferi, ca toti merg pe linia de tramvai. Noi pe unde sa mai mergem?!

Nu stiu cate femei sunt cu adevarat pricepute la volan, dar toate pe care le cunosc sunt convinse ca sunt aşi ai volanului.

Pe una dintre cele mai simpatice domnisoare la volan am zarit-o pe Calea Dorobanti. Era intr-un Audi A3 capitonat - ATENTIE ! - cu blanita roz. MAi precis huse pentru scaune din blanita roz, plus multe multe flori mari, de plus...roz.

Alta domnisoara haioasa am vazut pe bulevardul Unirii, unde am stat vreo ora, la stop dupa stop. Tot timpul, absolut tot timpul s-a machiat. Chiar nu credeam ca sunt femei care se machiaza in masina, poate cel mult se retuseaza. Asta se machia de la A la Z.

Cel mai mult imi plac femeile care au permis de conducere si se lauda cum nu stiu nimic despre o masina. Sunt delicioase.

De exemplu : Draga, eu nu stiu sa pun benzina/motorina. Vine baiatul ala si ma ajuta...sunt o doamna.

Sau : era un bou la semafor care claxona. Ce vrei draga, nu stiam cum sa...nu conteaza ce vine dupa nu stiam.

Eu una sunt tare mandra de mine. Nu pentru ca nu am permis, nu pentru ca nu am curaj sa fac scoala de soferi si sa ies pe strada cu masina, nu pentru ca stiu destule despre masini cat sa nu rada si curcile de mine...ci pentru ca nu pot accepta sa fiu mediocra.

4 comments:

Anonymous said...

Mie, marea majoritate a femeilor pe care le intalnesc in trafic, chiar imi plac... nu prea m-au deranjat :) In schimb sunt multi barbati, MULTI, care conduc mult mai prost decat unele femei.
Eu zic sa incerci, Darla ;) In fond, ce ai de pierdut ? Poate ca iti vei descoperi un nou talent ;)

DARLA said...

Daca ma hotarasc, o sa va anunt din timp, mai ales pe cei din Bucuresti, sa stiti cand ies cu SCOALA pe strazi. Totusi, cum naiba se fac atatea in acelasi timp : sa tii de volan, sa dai din pedale, sa "mesteci" in cutia de viteze, sa te uiti in retrovizoare si sa arati degetul celorlalti soferi ??!!!

livelyf1 said...

chiar trebuie sa incerci si o faci nu numai pentru tine; vor fi ocazii in care partenerul tau nu va putea sa conduca si va avea nevoie de tine, vor fi ocazii in care vei avea neaparata nevoie sa pleci undeva cu masina si o sa-ti para rau.

incet-incet te vei obisnui; pana la urma e o forma de independenta si permisul. nu va mai trebui sa apelezi la altcineva.

DARLA said...

Cred ca ai dreptate si de multe ori m-am gandit la asta. Nu resping din start ideea. Nu se stie niciodata. De multe ori am ajuns sa fac lucruri pe care credeam ca nu le voi face.