10 June 2007

Din Dragoste...

Din Dragoste, bre...Nu-i asa? Cat s-a demonetizat cuvantul asta de cand il folosim atat de des in contexte care nu au nici o legatura cu el. E un cuvant atat de mare, atat de cuprinzator, atat de izvorat din suflet, incat mie inca mi se pare greu de crezut cat de multi se joaca "de-a el". Sunt printre norocosii care stiu ce inseamna, sunt printre norocosii care au iubit si iubesc cu tot sufletul, care au inteles ca nu e nimic complicat cand vine vorba de iubire...Mi se pare ca toate lucrurile pe care le scriu sunt atat de banale. Desi stiu ca indiferent de cate ori isi vor bate unii joc de sentimentul asta, el ramane mai presus de toate.
Sunt putine lucruri pe care le-am primit cadou si care mi-au marcat felul de a vedea viata. Unul dintre ele a venit - surpriza, tot banal! - cand am implinit 18 ani. Era un citat simplu, scris simplu, dar pe care merita sa-l citesti, sa-l recitesti, sa-l stii chiar si cand te trezeste cineva in miezul noptii : Si acum raman acestea trei: credinta, nadejdea, dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” I Cor. 13, 1-3, 13
Ce lucruri mici sunt in stare sa scriu...Dar cum sa vorbesti despre dragoste? Atat de neinteleasa, atat de condamnata, atat de ... uzata. Despre dragoste e bine sa nu vorbesti. E bine sa o tii ascunsa, in aceasta lume care nu mai are valori, care nu mai are nimic? Poate ca da, poate ca nu!

Daca insa, cineva mi-ar spune ca pot convinge fie si un singur om ca merita sa iubeasca fara conditii, fara regrete, fara sa mai stie de sine...Atunci cu siguranta as vorbi...Sper ca exista acel om si ca poate l-am si intalnit...Daca nu, in anii pe care-i mai am pe aici, poate il voi intalni. Pentru ca exista dragoste, multa, in fiecare dintre noi si e pacat sa o luam inapoi cand plecam. Sunt atati oameni care merita iubiti si care au nevoie de asta...

Poate e greu de inteles tot ce am scris pana acum. Am scris din dragoste. Am scris pentru cel care m-a invatat ca se poate si ca doi oameni care se iubesc pot trece mari si munti si totul devine mai usor in doi.

La Multi Ani!

No comments: