08 December 2009

Caut cadouri...

Uite-asa vine iar vremea de alergat prin magazine, cu capul complet gol de vreo idee de cadou.

E greu cand cauti ceva anume si nu gasesti si mult mai greu atunci cand nu cauti nimic, dar tot speri sa te izbeasca vreo solutie perfecta, care sa multumeasca pe toata lumea.

Nu-i inteleg pe oamenii care cumpara cadouri doar asa ca sa scape de obligatii. Pentru mine e mult mai complicat. De fapt, tot timpul este mai complicat, pentru ca eu sunt mai complicata in mintea mea.

Cadoul trebuie sa fie ceva care sa surpinda, care sa placa, sa fie ceva ce omul isi doreste, sau daca nu-si doreste, macar sa nu-l urasca din tot sufletul. Cea mai grea soarta a unui cadou este sa fie aruncat intr-un sertar, sau sa fie dat mai departe.

Cunosc o groaza de oameni care primesc cadouri, se prefac ca se bucura, apoi nu stiu cum sa mai scape de ele. Am cunostiinte care nu cumpara niciodata cadouri, pentru ca tot timpul le recicleaza pe cele vechi.

Si mie mi s-a intamplat in cateva randuri si zau ca n-a fost prea placut. Adica, pe bune, de ce unii oameni iti dau lucruri cu care nu ai ce sa faci?

Sau chiar asa de neinteleasa sunt, incat primesc lucruri pe care nu le-as purta in veci, care nu au nici o legatura cu mine , cu felul meu de a fi?

Ma rog. Trebuie sa plec la cumparaturi. Poate-poate imi vine vreo idee.

No comments: