27 April 2010

MAJORITATEA NE-AM SATURAT DE MAIDANEZI!

M-am uitat din nefericire in aceasta seara la o emisiune plina de profesionalism si deontologie profesionala, pe Realitatea TV, in care era dezbatuta problema cainilor vagabonzi. Eterna problema a cainilor vagabonzi. Astia de care ne-am saturat.

MAJORITATEA NE-AM SATURAT DE MAIDANEZI!

La deosebita emisiune nu a fost invitat nimeni care sa sustina o solutie cat de cat realista pentru a scapa de animalele nedorite de pe strazi. Nimeni. Erau doar profesionisti ai bla-bla-ului care ne-au spus cat de buni sunt cainii si cat de rai sunt oamenii. Cum atunci cand esti muscat de caine, nu cainele e de vina, ci tu...Haida, de...

Pai atunci propun sa-i euthanasiem pe cei care au fost muscati. Pentru ca ei sunt de vina. Si mai ales pentru ca sa nu mai tenteze vreun inger din asta de maidanez sa-l muste iar. Daca l-a facut pe caine sa-l muste atunci sa plateasca! Nu e corect?

Eu cred ca lumea este nebuna. Si noi majoritatea nu vorbim niciodata. Cum dracu se face ca oamenii normali nu sunt auziti niciodata?

Eu vreau sa spun un singur lucru. In Bucuresti traiesc aproape doua milioane de oameni. Si daca e sa ne uitam in gura astora care-i pupa sub coada pe caini, toti bucurestenii sunt mari amatori de dulai la usa blocului.

Pai de ce naiba nu se gasesc 40 de mii de iubitori din astia de animale, ca sa-i ia pe cei 40 de mii de caini vagabonzi, cate o bucata acasa la ei?

Pentru ca sunt toti niste farisei! De asta. Si oficial mi-e greata de toti cei care se lauda cu dragostea lor de animale, dar sa stea cainele afara, sa-i arunce cate un os cand isi aduce aminte si... cam atat.

Sa va fie rusine !

2 comments:

Anonymous said...

n-as fi crezut niciodata ca ai putea avea stafel de opinii!!!

DARLA said...

Nici eu nu am crezut ca cineva poate sa se mire de atitudinea mea, fara sa-mi spuna cine e ? Nu cred in opinia "maselor", cred in opinia indivizilor...